Blog Archive

Wednesday, October 29, 2003
Freedom of speech, as long as you speak like the clowns in the 8th arrondissement Liberté de la parole, tant que vous parlez comme les blaireaux du 8ème arr.
The call to order has rung out. The witch hunt has been initiated by the Master Censors. Guy Millière, French university professor and author, states: 'I am currently the object of several campaigns attempting to cut off my means of income and have me thrown out of France. Is it because I do not do my work well? No, it's because I am a libertarian, because I defend Israel, because I am outraged by terrorism, because I love the United States, and especially because I have a critical view of Islam. It would be so much easier if I were a leftist, fascist, anti-semitic, anti-american, convert to Islam. Then I would be left alone.' Well said, brother. Millière is expected to attend the 'Reconquista Day' event next Sunday. Le rappel à l'ordre a sonné. La chasse aux sorciers est lancée par les Maîtres Censeurs. Guy Millière, professeur et écrivain, déclare: 'Je suis moi-même actuellement la cible de plusieurs campagnes visant à me faire perdre mes sources de revenu et à me bouter hors de France. Est-ce parce que je fais mal mon travail ? Non, c’est parce que je suis libéral, parce que je défends Israël, parce que je m’indigne du terrorisme, parce que j’aime les États-Unis et, surtout, parce que je porte un regard critique sur l’islam. Ce serait tellement simple : je devrais être gauchiste, fasciste, antisémite, anti-américain et converti à l’islam, et j’aurais la paix.' Bien dit, frère. Millière est attendu à l'événément 'Reconquista Day' dimanche prochain.
UPDATE: Sylvain over at Chicago Boyz has a good analysis on France's intellectual jihad and the growing backlash. DERNIERES INFOS: Sylvain chez les Chicago Boyz nous donne une bonne analyse du djihad intellectuel en France et les chocs en retour qui commencent à se faire sentir de plus en plus.

0 comments:

Post a Comment